ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα για επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος όταν:
- Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του STALIDA.GR, παρέλαβε λανθασμένο, ελαττωματικό ή κατεστραμμένο κατά την μεταφορά προϊόν.
- Υπάρχει λειτουργικό ή ποιοτικό ελάττωμα στο προϊόν από την κατασκευή του και καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος η οποία έχει δοθεί από το STALIDA.GR
Σχετικά με τις παραπάνω περιπτώσεις, το μέγιστο περιθώριο επιστροφής προϊόντος για αντικατάσταση είναι δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, χωρίς φθορές και εντός της συσκευασίας του, εντός της οποίας πρέπει να περιέχονται όλα τα εξαρτήματα του προϊόντος αλλά και τα έγγραφα που υπήρχαν κατά την αποστολή της. Επίσης, το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται κατά την επιστροφή του από την απόδειξη αγοράς.
Η επιστροφή ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής
- το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν να είναι συσκευασμένο στην αρχική του συσκευασία και να συνοδεύεται από όλες τις ετικέτες του
- το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)
Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα με έξοδα του αποστολέα.
-Για προϊόντα που η αξία τους είναι μικρότερη από 30€ επιβαρύνεται ο πελάτης τα έξοδα αποστολής.
- Οι αλλαγές με χρέωση δική μας γίνονται μόνο με τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier.